Chris Jericho: "Το 2016 ήταν από τις καλύτερες χρονιές της καριέρας μου"

O United States Champion Chris Jericho παραχώρησε συνέντευξη στο Busted Open Radio που του έδωσε το βραβείο 2016 Comeback of the Year και μίλησε σχετικά με το ποιες θεωρεί τις καλύτερες χρονιές του στο WWE και την επιστροφή του το 2015 για την συμμετοχή του μόνο σε Live Events.

Διαβάστε τι είπε σχετικά με το ποιες χρονιές της καριέρας του θεωρεί καλύτερες:

"Πρέπει να πω πως το 2016 ήταν από τις καλύτερες χρονιές που είχα ποτέ μου. Ακόμα δεν μπορώ να το βάλω πάνω από την κόντρα μου με τον Shawn Michaels, την κόντρα μου με τον Rey Mysterio και την ομάδα που έκανα με τον Big Show από το 2008 μέχρι το 2010, αλλά ήταν αρκετά κοντά. Μπορεί σε μερικά χρόνια να κάνω ανασκόπηση και να θεωρήσω ότι ήταν η καλύτερη χρονιά μου, αλλά είναι από αυτά τα πράγματα που ήταν μια ευχάριστη έκπληξη γιατί έχω επιστρέψει αρκετές φορές και δεν είχα πάντα τρομερές αντιδράσεις. Αλλά φαίνεται πως αυτή τη χρονιά η καριέρα μου αναζωογονήθηκε σε σημείο που αν ήμουν σε μια μπάντα Rock n' Roll, θα είχα βγάλει τρεις τέσσερις μεγάλες επιτυχίες και όλες αυτές θα προσθέτονταν στις επιτυχίες του Chris Jericho. Θα ήθελα να μπορούσα να καθίσω και να πω ότι όλα αυτά τα είχα σχεδιάσει, ότι είμαι πολύ έξυπνος, ότι είμαι ιδιοφυΐα και ήξερα ότι θα συνέβαιναν, αλλά ποτέ δε ξέρεις τι θα συμβεί και νομίζω πως ήταν εντυπωσιακό αυτό που έκανα με τον χαρακτήρα μου και όλες τις μεριές του. Δούλεψε και έτσι περνάω πολύ καλά αυτόν τον καιρό."

Σχετικά με την επιστροφή του το 2015 μόνο για Live Events:

"Νομίζω πως είμαι ο μοναδικός ο οποίος δούλεψε μόνο σε live events. Οι περισσότεροι επιστρέφουν για εμφανίσεις στην τηλεόραση αλλά αποφάσισα να κάνω το αντίθετο και ήταν πολύ διασκεδαστική χρονιά. Νομίζω πως δούλεψα σε περίπου 60 house shows του WWE και κανένα από αυτά δεν ήταν στην τηλεόραση. Έτσι, όταν επέστρεψα πραγματικά, δεν είχα εμφανιστεί στην τηλεόραση για περίπου δύο χρόνια. Ήταν μια ευκαιρία να αναθεωρήσω και να επανεκκινήσω τον χαρακτήρα μου. Από τη στιγμή που επέστρεψα και έκανα την πρώτη μου είσοδο κατάλαβα τι θα συνέβαινε, ότι αργά η γρήγορα δηλαδή θα έκανα heel turn. Έμεινε λίγο πίσω αυτό καθώς τα πράγματα με τον AJ Styles πήγαν πολύ καλά, έτσι ο Vince ήθελε να κάνουμε ομάδα και έπειτα να παλέψουμε στη WrestleMania."

"Το αρχικό πλάνο για μένα ήταν να παλέψω εναντίον του Dean Ambrose στη WrestleMania, αλλά νομίζω πως άρχισα να βάζω τα θεμέλια για ένα heel turn όσο ήμουν babyface και αυτό είχε αρχίσει να εκνευρίζει τους οπαδούς. Ξέρω πως ήταν ωραίο για μένα να ακούω «Ο Jericho είναι τελειωμένος, είναι στάσιμος, είναι πολύ στάσιμος. Το κασκόλ του είναι γελοίο. Έχει τα ίδια catchphrases και προσπαθεί να ξεκινήσει ένα Rooty Tootie Booty σύνθημα, είναι ενοχλητικό, είναι λυπητερό να βλέπω τον Jericho τόσο χαμηλά.». Και έλεγα από μέσα μου - πάλι σας έχω δουλέψει. Χειραγώγησα πόσο κόσμο στο να τα πιστεύει όλα αυτά για όταν τελικά θα έκανα το heel turn. Και όταν το έκανα, όλοι έλεγαν πως ευτυχώς έκανα heel turn γιατί δεν ήμουν πολύ καλός σαν babyface, αλλά εγώ όλα αυτά τα ήξερα. Αυτό είναι κάτι που είχα σχεδιάσει."

SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου