Ποιον θα ήθελε να αντιμετωπίσει ο Edge από το σημερινό WWE roster;

Ο Edge έδωσε συνέντευξη στο Sports Illustrated. Μίλησε για τα σχέδια που είχε το WWE για αυτόν, σχετικά με τον Jeff Hardy και για το ποιον θα ήθελε να αντιμετωπίσει από το σημερινό roster. Να τι δήλωσε:

Σχετικά με τα σχέδια του WWE γι' αυτόν
''Ήμουν πρωταθλητής εκείνη την περίοδο και ήθελα να χάσω τον τίτλο από τον οποιοδήποτε. Τότε μου ανακοίνωσαν πως δεν θα μου επιτρέψουν να παλέψω ξανά. Προγραμματισμένο ήταν να κερδίσω τον Del Rio μια φορά και να μου κοστίσει ο Christian το title την δεύτερη. Θα αντιμετώπιζα τον Christian στην WM και θα αποσυρόμουν. Έτσι ήθελα να σταματήσω. Να περάσω τους τελευταίους μήνες της καριέρας μου με τον καλύτερο μου φίλο και να τον κάνω έναν εξαιρετικό heel με την απόσυρση μου''.

Για τον Jeff Hardy
''To γεγονός ότι μπορεί και κινείται ακόμα είναι αξιοθαύμαστο. H ενέργεια που έχει είναι τεράστια για την ηλικία του. Είναι πολύ χαλαρός. Ο Jeff είναι ένας καλόβολος τύπος και ίσως αυτός είναι και ο λόγος που δέχεται τόσα σκληρά και δυνατά χτυπήματα όλα αυτά τα χρόνια. Ειλικρινά δεν ξέρω αλλά το ότι ακόμα συνεχίζει είναι γεγονός''.

Ποιον θα ήθελε να αντιμετωπίσει από το σημερινό roster;
''Αν έβαζες τον Rated R Superstar με έναν babyface Sami Zayn θα ήταν κάτι που θα ήθελα να κάνω. Ο Seth είναι έτοιμος πλέον αλλά αν επέστρεφα θα ήθελα να αντιμετωπίσω κάποιον που θέλει να αποδείξει ότι αξίζει να είναι στην κορυφή. Με τον Sami θα ήθελα πολύ, είναι πολύ ταλαντούχος. Και με τον Jeff σαν heel ή έναν αγώνα με τον Christian''.

Μίλησε επίσης για το Edge and Christian show, για τις καμπάνιες του και πολλά άλλα.

Εσείς με ποιον θα θέλατε να τον δείτε αν ποτέ επέστρεφε; Πείτε μας στα σχόλια!



SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου