Randy Orton: "Νιώθω ανανεωμένος σε αυτή τη περίοδο της καριέρας μου"

O Randy Orton πρόσφατα παραχώρησε συνέντευξη στο podcast Main Event του Tom Clark και αναφέρθηκε στη περίοδο που διανύει τώρα στο WWE και τη συνεργασία του με τον Bray Wyatt και τον Luke Harper.

Διαβάστε τι είπε για τη συνεργασία του με τον Bray Wyatt και τον Luke Harper:
"Αρχικά δεν ήμουν και πολύ σίγουρος για αυτή τη συνεργασία, αλλά τώρα που έχει προχωρήσει αρκετά και ο Bray και εγώ είμαστε SmackDown Tag Team Champions, τα πάντα φαίνονται σωστά. Και έτσι μπορώ να κάνω ότι μου αρέσει περισσότερο, δηλαδή να είμαι heel. Επομένως, κάθε εβδομάδα είναι και λίγο διαφορετική. Δεν έχω τίποτα εναντίον του Sheamus, αλλά πλέον δεν δουλεύω με τον Sheamus για 6 σερί μήνες."

Σχετικά με τον Luke Harper:
"O Harper είναι σπουδαίος. Πριν τραυματιστώ, υποτίθεται ότι θα αγωνιζόμουν εναντίον του, νομίζω στο Kickoff του Hell In A Cell 2015, και ανυπομονούσα γι' αυτό. Δεν τον είχα αντιμετωπίσει ξανά. Και πιστεύω πως κάποτε θα γίνει και αυτό. Αλλά προς το παρόν και γιατί όχι και στο μέλλον, σκέφτομαι το ότι είμαστε Tag Team Champions στο SmackDown Live και το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα."

Σχετικά με την εμφάνιση που χρησιμοποιεί στο ring:
"Θέλω πολύ να αλλάξω την εμφάνιση που χρησιμοποιώ στο ring, αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς να αλλάξω. Φορώ την ίδια εμφάνιση εδώ και 10 περίπου χρόνια. Είναι ωραίο να βλέπεις άλλους wrestlers να εξελίσσονται αλλά εγώ δεν έχω αλλάξει πολύ. Μπορεί να εισάγω μία νέα κίνηση στο ρεπερτόριό μου ή να αλλάξω συμπεριφορά, αλλά αρχίζω να συνειδητοποιώ το τι είναι η δημιουργικότητα και το ότι δεν έχει όρια, διότι εάν δεν σκέφτεσαι το πως μπορείς να βελτιώσεις τον χαρακτήρα σου αυτό μπορεί να σε πάει κάποια βήματα πίσω. Και αυτά δεν τα έχω κάνει γιατί σε όλη την καριέρα μου πάντα ήμουν ο τρίτης γενιάς superstar Randy Orton. Το wrestling είναι στο αίμα μου. Αυτό θέλω να κάνω. Αυτό γεννήθηκα να κάνω. Έχω το δικό μου στυλ. Μπορεί να μη κάνω σβούρες και τέτοια, αλλά ξέρω να λέω μια ιστορία στο ring και αυτό είναι που πάντα προσπαθούσα να κάνω. Και το να είμαι με τους Wyatts τώρα μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω μερικές αλλαγές. Νιώθω ανανεωμένος εξαιτίας της συνεργασίας μου με αυτά τα παιδιά."

SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου