Η συνέντευξη του Kevin Owens για το Brand Extension αλλά και τις επιρροές του

O Kevin Owens παραχώρησε μια συνέντευξη στα πλαίσια προώθησης του SummerSlam και μεταξύ άλλων εξέφρασε την άποψή του για το Brand Extension αλλά και τις επιρροές που δέχθηκε από τον John Cena και τον Randy Orton.

Η άποψή του για το Brand Extension και τα θετικά του:
"Πιθανώς το γεγονός πως τώρα μερικοί wrestlers δεν θα βρεθούν αντιμέτωποι μεταξύ τους για ένα χρονικό διάστημα είναι το βασικό πράγμα, και αυτό είναι καλό. Πάλεψα με τους Dean Ambrose και Dolph Ziggler (οι οποίοι τώρα βρίσκονται στο SmackDown), απλώς για να ονοματίσω αυτούς τους δύο, πάνω από είκοσι φορές τους τελευταίους μήνες. Πάντα απολαμβάνω το να βρίσκομαι στο ρινγκ μαζί τους και πάντα βγάζουμε κάποια πολύ καλά ματς αλλά είναι καλό να έχεις νέες προκλήσεις, νέους αντιπάλους και φρέσκους αγώνες. Πιστεύω πως σαν οπαδός, και αυτό είναι ένα πράγμα που λέω ότι ακόμα είμαι γιατί παρακολουθώ κάθε Raw και οτιδήποτε άλλο ακόμα, και αυτό με ενθουσιάζει γιατί βλέπω διαφορετικά παιδιά σε διαφορετικά shows σε διαφορετικά ματς που δεν έχω ξαναδεί ή δεν έχουν συμβεί εδώ και πολύ καιρό. Αλλά σε ένα ή δύο χρόνια κάποιοι από το Raw θα καταλήξουν στο SmackDown και το αντίθετο. Αυτά τα πράγματα θα συμβαίνουν πάντοτε. Μπορεί να ξαναβρεθώ στο ρινγκ με τον Ambrose. Μπορεί αυτό να γίνει σε δύο χρόνια, αλλά έχουμε ωριμάσει και οι δύο και θα είναι ένα διαφορετικό ματς."

Ποιος από το WWE locker room τον βοήθησε περισσότερο:
"Βοηθήθηκα πολύ από τον John Cena και τον Randy Orton απλώς παρατηρώντας τους. Είμαι αρκετά βέβαιος όσο αφορά την δουλειά μου στο ρινγκ, αλλά όσο αφορά το ότι πρέπει να είσαι και WWE Superstar ταυτόχρονα πιστεύω πως έχω δει πως κάνουν αυτοί κάποια πράγματα και υποθέτω πως έχω μάθει από αυτούς εμπειρικά πως πρέπει να συμπεριφέρομαι εκτός του ρινγκ, καθώς βρίσκονται για πολύ καιρό εδώ και προφανώς είναι καλά παραδείγματα. Είναι καλοί εκπρόσωποι της εταιρείας και από αυτούς έμαθα και εγώ."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου