Αποχωρεί η Lilian Garcia από το WWE

Η Lilian Garcia, η ring announcer του WWE, έχει πάρει την απόφαση να αποχωρήσει από την εταιρεία προκειμένου να βρεθεί στο πλευρό του πατέρα της που πάσχει από καρκίνο.

Ακολουθεί η ανακοίνωσή της στα social media

"Δέχομαι πολλά μηνύματα με ερωτήσεις για το που βρίσκομαι τόσο καιρό και αν θα επιστρέψω στο WWE, έτσι αποφάσισα να σας ενημερώσω τι συμβαίνει και γιατί παρέμεινα ήσυχη. Έχω περάσει πολλές διάφορες συναισθηματικές καταστάσεις που κυριολεκτικά δεν με άφηναν να κοιμηθώ. Όπως ξέρετε οι περισσότεροι, ο πατέρας μου δίνει μάχη με δύο διαφορετικά είδη καρκίνου. Δεν τα πάει τόσο καλά όσο ελπίζαμε, επομένως, δεν θα ταξιδεύω με το WWE πια. Θα κοιτάξω να δουλέψω κάπου κοντά εκεί που μένω έτσι ώστε να μην είμαι συνεχώς στον δρόμο και μακριά του. Πραγματικά με χρειάζεται και χρειάζομαι τον χρόνο μαζί του. Σας ζητώ να συνεχίσετε να προσεύχεστε για τον πατέρα μου και την οικογένειά μου.

Ήταν μία μαγική δεκαπεντάχρονη καριέρα στο WWE, και δεν μπορώ παρά να σας ευχαριστήσω για την αγάπη σας και την υποστήριξή σας. Σας νιώθω σε κάθε μου βήμα. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους εκπληκτικούς WWE Superstars που πολλοί έχουν γίνει φίλοι μου. Είστε μία απίθανη ομάδα ανθρώπων με πολύ μεγάλο ταλέντο. Μου ήταν μεγάλη τιμή να σας συστήνω στο ρινγκ και να παρακολουθώ την τρομερή αθλητικότητά σας κάθε εβδομάδα. Ευχαριστώ και το πλήρωμα αλλά και την παραγωγή. Σας έχω δει να δουλεύετε πολύ σκληρά. Είστε το βασικό γρανάζι της εταιρείας!

Τέλος, σε ευχαριστώ WWE για αυτό το υπέροχο ταξίδι το οποίο ποτέ δεν ήθελα να σταματήσω. Είχα εμπειρίες πέραν της φαντασίας μου. Σε ευχαριστώ όχι μόνο που μου επέτρεψες να χρησιμοποιήσω την φωνή μου σαν εκφωνήτρια αλλά και να την μοιραστώ με κάποια τραγούδια. Τι τιμή! Πάντα θα έχω στο νου μου αυτές τις αναμνήσεις.

Αυτό δεν είναι αντίο καθώς ελπίζω πως όσοι με ακολουθείτε στα social media θα μοιραστείτε μαζί μου το επόμενο κεφάλαιο. Σας ευχαριστώ και σας αγαπώ!"
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου