Η συνέντευξη του Shawn Michaels στο The Ric Flair Show

Στο τρίτο επεισόδιο του The Ric Flair Show ο δύο φορές Hall of Famer, Ric Flair, πήρε συνέντευξη από τον Shawn Michaels. Μίλησαν για διάφορα θέματα, όπως την πρώτη φορά που οι δύο αυτοί θρύλοι συναντήθηκαν, για τον λιγότερο γνωστό αγώνα τους το 1991 και τον αγώνα τους στην WrestleMania 24, όπου ο Michaels απέσυρε τον Rick Flair.

Σύμφωνα με τον Showstopper, γνώρισε τον Flair το 1985 ενώ δούλευε για το Central States Wrestling στο Kansas City, Missouri. Συναντήθηκαν σε ένα μπαρ και ο Flair αγόραζε τα ποτά στον Michaels για όλο το βράδυ.

"Πρέπει να πω πως ήταν ένα μικρό νυχτερινό κλαμπ. Δεν ήταν καν ένα νυχτερινό κλαμπ, ήταν ένα μέρος που υπήρχαν τραπέζια μπιλιάρδου και ένα μικρό μπαράκι. Τα παιδιά συνήθιζαν να πηγαίνουν εκεί και να κουβεντιάζουν. Ήμουν 19 ετών τότε και η νόμιμη ηλικία για ποτό ήταν 18 ετών. Και πήγα στο μπαρ για να παραγγείλω μια μπύρα και τότε εμφανίστηκε ο Flair και μου λέει τι παρήγγειλες παιδί μου, του λέω μια μπύρα και μου λέει το έχει. Έτσι μου αγόρασε μια μπύρα και τότε λέω να η ευκαιρία μου, τον βλέπω τόσα χρόνια και έπρεπε να του πω το τι σήμαινε για μένα σαν επαγγελματίας παλαιστής. Είναι ένα από εκείνα τα πράγματα, που σου δίνεται μία μόνο ευκαιρία να τα κουβεντιάσεις και να του πεις πόσο σημαντικός είναι. Και το μόνο που ξέρω είναι, και σε ευχαριστώ πολύ, ότι για την υπόλοιπη εκείνη νύχτα δεν αγόρασα ποτό."

Ο MIchaels επίσης ισχυρίστηκε πως ο αγώνας του με τον Flair τον Δεκέμβριο του 1991 ήταν για εκείνη τη χρονική στιγμή ο μεγαλύτερος της καριέρας του.

"Νομίζω πως όλοι πίστευαν ότι ήμουν τόσο μεγάλος οπαδός του Ric έτσι ώστε να μου δώσει μία ευκαιρία να είμαι εκεί μαζί του. Πιστεύω πως ήταν κάποιος booker ή παραγωγός ή κάποιος μάνατζερ που ήξερε και του είπε ότι θα έπαιρνα μεγάλη ώθηση από έναν αγώνα με τον Flair. Έτσι λοιπόν είχαμε έναν εξάλεπτο αγώνα. Ήταν λίγος χρόνος. Απλά κάνεις το καλύτερο που μπορείς. Το σκεπτικό μου ήταν το εξής. Δεν γνωρίζω το μέλλον μου και αυτό για μένα είναι μια μεγάλη ευκαιρία αυτός ο αγώνας. Είσαι στο ρινγκ με αυτόν που ονειρευόσουν να είσαι. Είναι μια τεράστια ευκαιρία και αυτά τα έξι λεπτά πέρασαν πάρα πολύ γρήγορα."

Αυτά λοιπόν ειπώθηκαν μεταξύ άλλων, Μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο το The Ric Flair Show εδώ:
Μέρος Πρώτο
Μέρος Δεύτερο


SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου