Kenny Omega: "Δεν θέλω να παλεύω απλώς για να πληρώνομαι"

O Kenny Omega παραχώρησε συνέντευξη στο The Taz Show αυτής της εβδομάδας και αποκάλυψε πως δεν έχει υπογράψει κανένα συμβόλαιο πουθενά μέχρι στιγμής και πως τα χρήματα δεν αποτελούν σημαντικό κίνητρο για αυτόν.

Διαβάστε τι είπε στη συνέντευξή του:

"Έχω φτάσει πολύ μακριά στο NJPW, τα έχω καταφέρει σχεδόν όλα, άρα τα τελειώνω όλα εκεί και κυνηγώ κάτι κάπου αλλού;", ρώτησε ο Omega. "Τώρα όλοι οι άνθρωποι μιλούν για μένα και τo WWE είναι περισσότερο πρόθυμο να με χρησιμοποιήσει σε έναν ρόλο που μπορώ να συνεισφέρω."

"Δεν θέλω να βγάζω απλώς το μεροκάματό μου και να πληρώνομαι. Όσο είμαι υγιής, όσο έχω ιδέες σε αυτό το τρελό μυαλό μου, θέλω να συνεισφέρω και να κάνω πράγματα που θα κάνουν τους οπαδούς του wrestling χαρούμενους και θα φέρουν νέο κόσμο στο wrestling, θέλω να συνεισφέρω με αυτόν τον τρόπο. Εάν μία εταιρεία σαν το WWE προθυμοποιείται να με χρησιμοποιήσει με αυτόν τον τρόπο, εάν έχουν καλές ιδέες για μένα και εγώ έχω ιδέες που ταιριάζουν με τις δικές τους, τότε θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου