JBL: "Οι παλαιστές τραυματίζονται συνεχώς, ο Bret Hart πρέπει να το καταλάβει αυτό"

Στο πρώτο επεισόδιο του νέου show του WWE Network, Bring It To The Table, o JBL αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις διάφορες κατηγορίες του Bret Hart στον Seth Rollins αλλά και στις αντιρρήσεις που είχε ο Hitman στην ένταξη του Michaels Hayes ως μέλος των Fabulous Freebirds στο Hall of Fame.

Διαβάστε τι είπε σχετικά με την ένταξη του Michael Hayes στο Hall of Fame ως μέλος των Fabulous Freebirds: 
"Θα ήθελα να πω στον Bret Hart να μην εκνευρίζεται τόσο πολύ. Γιατί θυμώνεις τόσο πολύ Bret; Είσαι ένας από τους κορυφαίους παλαιστές όλων των εποχών. Είσαι ένας πολυεκατομμυριούχος. Είσαι θρύλος στον Καναδά. Είσαι θρύλος σε όλο τον κόσμο. Προσωπικά σε εκτιμώ πολύ. ήσουν πολύ σπουδαίος στη καριέρα σου, για μένα σε όλη τη καριέρα σου, αλλά σε τι ακριβώς θυμώνεις; Βγαίνεις και μιλάς για τον Michael Hayes, τους Freebirds, και κατηγορείς τον Hayes λέγοντας πως δεν θα έπρεπε να είναι στο Hall of Fame. Αλλά δεν λες τίποτα για τον Sting, ο οποίος δεν έχτισε το όνομά του στο WWE. Για ποιον πράγμα ακριβώς είναι θυμωμένος ο Bret Hart;"

Σχετικά με την άποψη του Bret Hart ότι ο Seth Rollins είναι επικίνδυνος στο ρινγκ:
"Τι τρέχει με τον Seth Rollins; Ισχυρίζεται ότι ο Seth Rollins τραυματίζει παλαιστές. Το θέμα είναι ότι παλαιστές τραυματίζονται συνεχώς στην επαγγελματική πάλη. Νομίζω πως ο Bret πρέπει να το καταλάβει αυτό.Δεν είμαι βέβαιος το τι έχει κάνει τον Bret, να είναι εμφανώς, τόσο πικρόχολος."

Σχετικά με το τέλος της δικής του καριέρας και της καριέρας του Bret Hart: 
"H καριέρα μου τελείωσε όταν τραυματίστηκα άσχημα στη μέση μου σε έναν αγώνα στο Earl's Court, που ήταν απλώς ένα λάθος, στο Λονδίνο. Έληξε λίγο αργότερα μετά από αυτό το συμβάν. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα μετά από αυτό, αλλά δεν με τρέλανε κιόλας. Ξέρετε για ποιο πράγμα είμαι χαρούμενος; Είμαι χαρούμενος διότι έζησα το όνειρό μου από τότε που ήμουν μικρό παιδί. Και ο Bret πρέπει να καταλάβει ότι ήταν ένας εκπληκτικός παλαιστής. Είχε μέσα του μερικά χρόνια ακόμα; Σίγουρα. Αλλά δεν γίνεται να εκνευρίζεσαι για ένα άσχημο γεγονός που συνέβη και ήταν ένα λάθος. Ο Goldberg είναι προφανές ότι δεν το έκανε εσκεμμένα."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου