AJ Styles: "Έχω βελτιωθεί περισσότερο λόγω του John Cena"

O AJ Styles παραχώρησε συνέντευξη στο FOX Sports εν όψει του Royal Rumble και μίλησε σχετικά με τον John Cena και τον πιθανότερο νικητή του Royal Rumble κατά τη γνώμη του.

Διαβάστε τι είπε σχετικά με τον John Cena:

"Ακούστε, η αλήθεια είναι ότι ο John Cena μπορεί να είναι part-timer, τουλάχιστον κάποιες φορές στο WWE, αλλά αυτός ο τύπος δουλεύει περισσότερο από οποιονδήποτε έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Μπορεί στην ίδια μέρα να βρίσκεται στο Today Show το πρωί και μετά το απόγευμα πάει και δουλεύει στα live events ή στο SmackDown Live."

"Και να σας πω την αλήθεια, έχω γίνει καλύτερος λόγω του John Cena και μου αρέσει αυτό. Αλλά όσον αφορά τον σεβασμό, τον θέλω όλο. Δεν τον θέλω απλώς από τον John Cena, τον θέλω και από αυτούς στο Today Show. Τον θέλω από τους ανθρώπους που έφτιαξαν την αφίσα για το Royal Rumble."

Σχετικά με το αν υπάρχει κακία στα παρασκήνια προς τους part-timers:

"Αυτό που με κινητοποιεί περισσότερο, και είναι προσωπικό, είναι ότι όσο περισσότερα shows κάνω, τόσες περισσότερες ευκαιρίες θα έχω για να ζήσω καλύτερα τη ζωή μου. Οπότε δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Δε νομίζω πως κάποιος θα έπρεπε να είναι θυμωμένος με κάποιον που λέει, «Λοιπόν, ξέρεις τι; Θα πάρω αυτή την άδεια». Ποιος ξέρει, μπορεί να την χρειάζεται. Εάν εξαντλήσεις σωματικά αυτούς τους παλαιστές, τι θα μπορέσουν να προσφέρουν αργότερα; Επομένως, δώσε τους κάποια άδεια, άλλωστε παραμένουν αστέρες. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Είναι περισσότερο κάτι σαν ευκαιρία για κάποιους σαν εμένα να υποστηρίξω την οικογένειά μου και να εργάζομαι καλά για όσο περισσότερο μπορώ. Οπότε, είμαι θυμωμένος προς τους part-timers; Απολύτως όχι. Έτσι έχω περισσότερες ευκαιρίες, όχι μόνο εγώ αλλά και οι παλαιστές σαν εμένα."

Σχετικά με το πιθανότερο νικητή του Royal Rumble σύμφωνα με αυτόν:

"Αυτό είναι σα να με ρωτάτε ποιος είναι ο ονειρικός αγώνας μου, και αυτό δεν εξαρτάται από μένα. Η επιλογή μου είναι ότι θέλουν οι οπαδοί. Θέλω να επιλέξουν όποιον επιθυμούν, και θέλω να παλέψω με αυτόν. Θα ήταν διασκεδαστικό να παλέψω με κάποιον σαν τον Undertaker. Υπάρχει ένας αριθμός παλαιστών που δεν έχω βρεθεί μαζί τους ακόμα στο ρινγκ, όπως ο Randy Orton. Οπότε ποτέ δεν ξέρεις ποιος θα είναι, αλλά θα είναι εκπληκτικό όπως και να έχει."


SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου