AJ Styles: "Είχα πολλούς σπουδαίους αγώνες στο 2016"

O WWE Champion AJ Styles παραχώρησε συνέντευξη στο Al.com και μίλησε σχετικά με το ποιοι αγώνες που έδωσε στο 2016 του άρεσαν περισσότερο αλλά και για την τρομερή αποδοχή που έχει από το κοινό.

Διαβάστε τι είπε σχετικά με τους αγώνες που έδωσε στο 2016:
"Είχα πολλούς σπουδαίους αγώνες στο 2016. Είμαι πολύ περήφανος για μερικούς από αυτούς. Με τον Roman Reigns, και μη το πάρετε λάθος, και στη WrestleMania ήταν μεγάλος αγώνας επίσης, απλώς νιώθω ότι οι αγώνες μου με τον Roman Reigns καθιέρωσαν το πως θα παρουσιαζόμουν στο 2016, δηλαδή σαν τον παλαιστή που έχει εξαιρετικούς αγώνες με οποιονδήποτε από το ρόστερ."

Σχετικά με την αποδοχή που έχει από το κοινό:
"Μερικές φόρες νιώθω ότι εάν δεν κάνω το κοινό να με γιουχάρει, δε κάνω σωστά τη δουλειά μου. Οπότε αυτό είναι δικό μου λάθος. Πρέπει να βελτιωθώ στο να έχω τον ρόλο του κακού. Μερικές φορές όμως απλά το αρνούνται. Αυτοί οι οπαδοί αρνούνται να με αποδεχτούν ως κακό τύπο. Αυτό έχει να κάνει με το πόσο καιρό πέρασα εκτός WWE και με το που ήρθα εδώ κατάφερα πολλά, οπότε σέβονται αυτό μπορώ να πω. Αλλά βασίζεται σε μένα το να βρω ένα τρόπο και να τους κάνω να με γιουχάρουν. Και νομίζω πως όταν είσαι στο ρινγκ με τον John Cena, που οι οπαδοί λατρεύουν να τον αποδοκιμάζουν, και κάνεις ένα promo σαν αυτό της Τρίτης, τότε οι οπαδοί πρέπει να το αγαπήσουν αυτό. Πρέπει να εκτιμήσεις το πάθος που έχει, και τελικά αυτό θα κάνει εμένα τον κακό τύπο, όταν κάποιος με πάθος βγαίνει και μιλάει έτσι, Ήταν πραγματικά μια τρομερή στιγμή."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου