Neville: Θα προσπαθήσω να πάρω το momentum μου πίσω

O Adrian Neville έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο The Sun και μίλησε για το πως τραυματίστηκε, την ανάρρωση του και άλλα. Παρακάτω μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης του.

Για το πως τραυματίστηκε:
''Ήταν μια δύσκολη βραδιά για την καριέρα μου για να μην πω περισσότερα. Τραυμάτισα τον αστράγαλο μου σε μία βασική, θεμελιώδης κίνηση. Ένα baseball slide το οποίο έχω εκτελέσει χιλιάδες φορές. Το δάχτυλο του ποδιού μου πιάστηκε στον καναβάτσο, με τράβηξε πίσω και έσπασα τον αστράγαλο μου σε δύο μέρη. Όταν συνέβη δεν κατάλαβα τι ακριβώς είχε γίνει, ήξερα ότι είχε ''πειραχτεί'' ο αστράγαλος μου αλλά όχι την σοβαρότητα του τραυματισμού. Προσπάθησα να συνεχίσω μέχρι να καταλάβω ότι δεν μπορούσα να κρατήσω καθόλου βάρος πάνω σε αυτό''.

Για την ανάρρωση του:
''Ήταν κακό timing διότι συνέβη στον δρόμο για την Wrestlemania και είχα ελπίδες για μεγάλα σχέδια τα οποία δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν. Τώρα επέστρεψα γερός από αυτόν τον τραυματισμό αλλά είναι πιο αργή η διαδικασία απ' όσο θα επιθυμούσα. Το 2017 θέλω και αξίζω περισσότερα. Θέλω να κατορθώσω περισσότερα και το μόνο που χρειάζομαι είναι το momentum μου πίσω και είμαι σίγουρος ότι θα πάρω τις ευκαιρίες που θέλω και θα είμαι πρόθυμος να τις πάρω''.

SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου