Marty Scurll: Ο Bryan Danielson είναι το είδωλο μου

Ο ''The Villain'' έδωσε συνέντευξη πρόσφατα στο Sports Illustrated και μίλησε για τον Daniel Bryan ο οποίος υπήρξε έμπνευση για αυτόν, για το Ring Of Honor και για το αν θα πάει στο WWE. Τι δήλωσε παρακάτω.

Σχετικά με τον Daniel Bryan:
'' O The Villain δεν έχει ήρωες αλλά αυτός που έχω παρακολουθήσει και έχω επηρεαστεί περισσότερο είναι ο American Dragon Bryan Danielson. O Bryan είναι ο λόγος που ήθελα να πάω  στο Ring Of Honor. Έβλεπα τόσα χρόνια την εξαιρετική δουλειά του στο ROH και μου έκανε εντύπωση. Για μένα ο Bryan είναι ο καλύτερος παλαιστής όλων των εποχών. Ήθελα να ακολουθήσω τα βήματα του και να γίνω ο καλύτερος Pro Wrestler στον κόσμο ή ακόμα και ο καλύτερος όλων των εποχών. Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά πιστεύω πως μπορώ να το κάνω και αυτός είναι ο λόγος που πήγα στο ROH. Θα επιθυμούσα να ακολουθήσω τα βήματα του Bryan στο ROH και να πάρω την τιμή του ιππότη από την Βασίλισσα. Κάτι που θα κάνω''.

Για πιθανή συνεργασία του με το WWE: 
'' Αυτή την στιγμή στόχος μου είναι να κατακτήσω το ROH από κομμάτι σε κομμάτι. Το WWE παρακολουθείται από την μεγαλύτερη μερίδα οπαδών και είναι το μεγαλύτερο Wrestling Promotion στον κόσμο. Θα ήταν τιμή μου να δουλέψω εκεί αλλά θα μου δοθεί ο ίδιος χρόνος στο μικρόφωνο με τώρα; Έχω μια ιστορία να πω. Θα έπαιρνα αυτή την ευκαιρία εκεί; Δεν ξέρω. Θα γινόμουν πιο γνωστός αλλά θα είχα τον χαρακτήρα που θα ήθελα να έχω εκεί;''



SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου