Kenny Omega: "Είμαι περήφανος για τους AJ Styles και Finn Balor"

Ο Kenny Omega πρόσφατα παραχώρησε συνέντευξη στο Ring Rust Radio και μίλησε σχετικά με το Wrestle Kingdom 11 που θα πραγματοποιηθεί στις 4 Ιανουαρίου, για την επιτυχία των AJ Styles και Finn Balor στο WWE αλλά και για άλλα θέματα.

Σχετικά με την ευκαιρία που έχει ώστε να γίνει IWGP Heavyweight Champion για πρώτη φορά στην καριέρα του:
"Είναι παράξενο διότι δε νιώθω μεγάλη πίεση. Το Tokyo Dome, αν μη τι άλλο, είναι ένα περίεργο μέρος. Εάν το δούμε από μία άλλη οπτική γωνία, αυτό φαίνεται πως είναι το μεγαλύτερο show μας και οι παλαιστές μας θα νιώθουν πως πρέπει να αποδώσουν το κάτι παραπάνω και να τα δώσουν όλα γιατί αυτή είναι η μοναδική φορά στη χρονιά που όλοι θα έχουν στραμμένα τα βλέμματα πάνω τους. Πρέπει να δείξουν το γιατί το New Japan Pro Wrestling είναι ένα από τα καλύτερα και μεγαλύτερα promotions του πλανήτη. Βλέπω το Tokyo Dome σαν μια μεγάλη γιορτή. Είναι ένα όμορφο κτήριο, με τεράστια χωρητικότητα, έχουμε τα πυροτεχνήματα, τα φώτα και άλλα που τραβάνε την προσοχή. Είναι μια διασκεδαστική εμπειρία. Πολλοί φέρνουν τις οικογένειές τους και αυτό είναι μια σπάνια ευκαιρία για πολλές από τις οικογένειές μας που ζουν στον Καναδά, στις Ηνωμένες Πολιτείες ή σε άλλες χώρες να έρθουν και να μας παρακολουθήσουν ζωντανά. Είναι πραγματικά μια εξαιρετική χρονική στιγμή καθώς κάνουμε αυτό που μας αρέσει μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό όλης της χρονιάς. Το να είμαι στο main event, θα έπρεπε να νιώθω πίεση για αυτό, και υπάρχουν πολλοί που περιμένουν πολλά από μένα, συμπεριλαμβανομένης και της εταιρείας μου. Περιμένω πολλά από τον εαυτό μου. Θα υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να σε δουν να αποτυγχάνεις, να σε αμφισβητούν, και εγώ θέλω απλώς να τους αποστομώσω. Έχω αυτοπεποίθηση διότι αν κάνω αυτά που είμαι ικανός να αποδώσω τότε ο αγώνας θα βγει πολύ καλός και οι οπαδοί θα πάνε στα σπίτια τους χαρούμενοι, οπότε ανυπομονώ πολύ για αυτό."

Σχετικά με την επιτυχία του AJ Styles και του Finn Balor στο WWE: 
"Ο τρόπος με τον οποίο χάραξαν τα μονοπάτια τους είναι πρωτότυπος. Ο Finn Balor έχει μια μοναδική εμφάνιση και αυτό που συνηθίζει να κάνει δεν πρέπει να το μιμηθεί κανείς. Εάν εμφανιζόμουν στο ΝΧΤ, για παράδειγμα, και έπαιζα τον ρόλο του ντυμένου σαν τον Finn, αυτό δεν θα ήταν μια φθηνή απομίμηση του; Ο AJ Styles είχε ένα σπουδαίο ντεμπούτο στο Royal Rumble και έχει μεταβεί σε κατάσταση main eventer στο WWE. Αυτό είναι σπουδαίο και είμαι πραγματικά περήφανος για αυτά τα παιδιά, αλλά έχω θέσει στόχο στον εαυτό μου να χτίσω το όνομά μου στην Ιαπωνία και να γίνω θρύλος εκεί. Ο AJ έκανε πολλά στο NJPW σε ένα σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα. Ο Finn Balor ήταν από τα μεγαλύτερα ονόματα της Junior κατηγορίας, αλλά πιστεύω πως αν έμενε θα τα πήγαινε πολύ καλά και σαν heavyweight. Δεν θέλω να αφήσω κάτι μισοτελειωμένο στην Ιαπωνία, εάν αποφασίσω να φύγω. Αγαπώ τη χώρα, αγαπώ τους ανθρώπους και έχω ένα αίσθημα αφοσίωσης και νιώθω πως τα καλύτερα χρόνια και τις καλύτερες ιδέες που έχω στο μυαλό μου θα πρέπει να τα δώσω για να εκπληρώσω τα όνειρά που έχω για το New Japan Pro Wrestling. Έχοντας κάνει αυτά που έκανα σαν junior, έχοντας κάνει αυτά που έκανα στο G1, το να είμαι στο main event του Tokyo Dome, αυτά είναι πράγματα που ούτε ο AJ έκανε ούτε ο Finn, επομένως πιστεύω πως ο καθένας επηρεάζει το pro wrestling με τον δικό του τρόπο. Όσο περήφανος και χαρούμενος είμαι για αυτούς, δεν θέλω ποτέ να τους μιμηθώ και να ακολουθήσω τα χνάρια τους. Εάν κάνω κάτι θέλω να είναι εντελώς πρωτότυπο ή κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στη βιομηχανία ή κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ ξανά."

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Kenny Omega (στα Αγγλικά) εδώ.


SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου