Wrestling Stories: Πως ο Hogan κέρδισε το WWF Championship από τον Bret Hart μέσω του Yokozuna στην WrestleMania 9

Στην WrestleMania 9 το main event ήταν ο αγώνας Bret Hart vs Yokozuna για το WWF Championship. Νικητής βγήκε ο Yokozuna, κατακτώντας παράλληλα και το πρώτο πρωτάθλημα στην καριέρα του. Δεν κράτησε για πολύ τον τίτλο όμως, καθώς ο Hogan αφού μπήκε στο ρινγκ, τον προκάλεσε σε αγώνα για τον τίτλο του, και δέχθηκε. Μετά από μία ασυνεννοησία του Mr. Fuji και του Yokozuna, o Hogan εκτέλεσε το Leg Drop και αναδείχθηκε πρωταθλητής.

Διαβάστε τα γεγονότα που οδήγησαν σε αυτήν την αλλαγή τίτλου στην WrestleMania 9, μέσω της αυτοβιογραφίας του Bret Hart.

"Στις 2 Απριλίου του 1993, μπήκα στο δωμάτιό μου και μόλις πρόλαβα να απαντήσω σε ένα τηλεφώνημα που μου έκανε ο Vince McMahon, ο οποίος μου ζήτησε να περάσω από την σουίτα του για να συζητήσουμε. Χτύπησα την πόρτα του και μου άνοιξε για να περάσω μέσα στο δωμάτιό του. Καθίσαμε κάτω, και ο Vince είπε, 'Αυτό θέλω να κάνω. Θέλω να χάσεις την ζώνη σου από τον Yokozuna αύριο.'

Αυτό ομολογώ πως δεν το περίμενα. Κάθισα σαν ηλίθιος ενώ μου εξηγούσε πως ο Fuji θα μου έριχνε αλάτι στα μάτια μου, για να με τυφλώσει προσωρινά και να δώσει το πλεονέκτημα στον Yokozuna. Μετά που έπαιρνε την νίκη ο Yokozuna, ο Hogan θα έτρεχε να με βοηθήσει και με κάποιον τρόπο η ζώνη τελικά θα κατέληγε στον Hogan.

Σαν να παρέδωσα το σπαθί μου στον Vince, του είπα πως εκτιμώ ότι έκανε για μένα και ότι θα έκανα ότι μου ζητούσε. Ο Vince μου είπε, 'Μην θυμώνεις. Ακόμα έχω μεγάλα σχέδια για σένα.' Ο Vince ήθελε να μου επιβεβαιώσει πως εγώ ήμουν ο μακροπρόθεσμος πρωταθλητής, και να μην ανησυχώ για τον Hogan, ο οποίος ακόμη δεν μου είχε μιλήσει.

Καθώς έφευγα, τον ρώτησα, 'Μου παίρνεις την ζώνη επειδή δεν ήμουν καλός πρωταθλητής;'. Μου απάντησε, 'Ασφαλώς όχι! Απλώς θα ακολουθήσουμε μια διαφορετική κατεύθυνση. Ακόμα βρίσκεται σε σένα η ζώνη. Δεν θα σου αλλάξω πολλά πράγματα.

Ήμουν εντελώς συντετριμμένος. Καθώς ξάπλωνα στο κρεβάτι μου εκείνη τη νύχτα, όσο περισσότερο σκεφτόμουν για το τι είχε ο Vince στο μυαλό του σχετικά με τον Hogan, τόσο πιο πολύ ένιωθα σίγουρος πως δεν θα τους έβγαινε σε καλό. Το κακό τέλος της WrestleMania 9 θα έμενε, μπορεί και όχι άμεσα, αλλά οι οπαδοί μου, που ήταν η κύρια πηγή εσόδων για τον Vince τότε, θα του έστρεφαν την πλάτη. Πίστευαν σε εμένα πραγματικά σαν άνθρωπο. Ήταν το κάτι διαφορετικό οι οπαδοί μου.

Ώσπου να φτάσω στα αποδυτήρια το επόμενο απόγευμα, είχε διαρρεύσει στα παιδιά το ότι θα έχανα τον τίτλο. Οι περισσότεροι ήταν ήσυχοι και κάποιο πολύ θυμωμένοι. Οι Nasty Boys, o Shawn, o Undertaker, εξέφρασαν την δυσαρέσκειά τους. Βέβαια, το γεγονός πως ήξερα ότι θα έχανα τον τίτλο δεν με σταμάτησε από το να δώσω έναν πολύ καλό αγώνα. Μιλήσαμε με τον Yokozuna και σχεδιάσαμε τον αγώνα έτσι ώστε οι καλύτερες κινήσεις να γίνουν στο τελευταίο λεπτό.

Ο Hulk έφτασε με την γυναίκα του, τον manager του, τον Beefcake και τον Jimmy Hart. Ξεκάθαρα γνώριζε για αυτά που συνέβησαν, πιθανότατα από την πρώτη μέρα που επέστρεψε. Τώρα ξαφνικά προσποιούνταν τον παλιό καλό μου φίλο και είχε ένα χαμόγελο το οποίο θα έπρεπε να το έχω εγώ."

Την επόμενη Κυριακή, θα συνεχίσουμε με το δεύτερο μέρος της ιστορίας, στο οποίο θα δούμε πάλι από την αυτοβιογραφία του Bret Hart την άρνηση του Hogan να τον αφήσει να τον νικήσει σε έναν αγώνα...


SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου