Randy Orton: "Χωρίς τους οπαδούς δεν θα είχα φτάσει εδώ που βρίσκομαι"

O Randy Orton παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στο NBC Washington και μίλησε, μεταξύ άλλων, σχετικά με τη σημαντικότητα των οπαδών στο WWE και το πως συγκρίνει το Super Bowl με τη WrestleMania.

Διαβάστε τι είπε σχετικά με την σημασία των νεαρών οπαδών του WWE:

"Είναι ένας από τους λόγους που σηκώνομαι το πρωί, είναι ένας από τους λόγους που μπαίνω στο ρινγκ και παλεύω τόσο σκληρά, οι οπαδοί, ίσως η οικογένεια και τα παιδιά μου.Υπάρχουν πολλοί λόγοι ώστε να κάνει κανείς αυτό που κάνω και να το κάνει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Το να συναντήσω τους οπαδούς απόψε, τους χιλιάδες οπαδούς, αυτό με κάνει να νιώθω προνομιούχο, τιμημένο και ο κόσμος το λέει συνεχώς αυτό, ότι αν δεν ήταν αυτοί δεν θα έκανα αυτό που κάνω τώρα. Αλλά έχουν δίκιο."

Σχετικά με το αν παίζει τον ρόλο του κακού:

"Εάν λένε ότι είμαι κακός τότε πιθανότατα με ξέρουν. Έχω παιδιά, όταν βλέπω παιδιά που ενώ έχει περάσει η ώρα που έπρεπε να πάνε για ύπνο περιμένουν για να με δουν, με τους γονείς τους, και ανησυχούν ότι θα κοπεί εκείνη η απαγορευτική γραμμή, είμαι κάπως «Δεν πρόκειται να συμβεί αυτό». Εάν αυτά ήταν τα παιδιά μου, θα ήμουν συντετριμμένος εάν τα στενοχωρούσα, οπότε μένω εδώ έως ότου όλοι είναι χαρούμενοι που με είδαν."

Σχετικά με τις συγκρίσεις της WrestleMania με το Super Bowl:

"H WrestleMania είναι το Super Bowl της επαγγελματικής πάλης. Το Royal Rumble σε βάζει μέσα, νικώντας το Royal Rumble μπαίνεις στην WrestleMania. Αφήστε το Super Bowl, μιλάμε για τη WrestleMania. Το Super Bowl δεν είναι τίποτα μπροστά στη WrestleMania. H WrestleMania είναι το μεγαλύτερο show στην γη, και νιώθω πως ο καθένας το ξέρει αυτό. Παγκοσμίως. Θα βρεθώ στο main event αυτού του show, και αυτό διότι κέρδισα το Royal Rumble. Για αυτό είμαι εδώ, για να μιλήσω με τους οπαδούς σχετικά με αυτό. Όλοι μου έδωσαν συγχαρητήρια και θέλουν να νικήσω τον John Cena. να πάρω τον τίτλο και να τον βάλω γύρω από τη μέση μου, και αυτό πρόκειται να κάνω."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου