Bray Wyatt: "Ο Daniel Bryan είναι ο ονειρικός μου αντίπαλος στην WrestleMania"

Ο Bray Wyatt μίλησε πρόσφατα στο Sky Sports πριν την εμφάνιση του στο Royal Rumble της επόμενης εβδομάδας.

Για ένα Wrestlemania Main Event:
''Ποιος αξίζει περισσότερο να βρίσκεται στο main event της Wrestlemania περισσότερο από εμένα; Κανείς. Είμαι ο ίδιος Wyatt όπως πάντα, η φωτιά και ο θυμός υπάρχουν ακόμα αλλά πιστεύω πως το κουμπί της επαναφοράς έχει πατηθεί και όλα σιγά σιγά ξεκινούν από την αρχή. Είχα την σημαντική νίκη στο Survivor Series και τα Tag Team Titles στο Royal Rumble είναι το τελευταίο κομμάτι. Είμαι στο απόγειο της καριέρας μου.''

Ο ονειρικός του αντίπαλος για την Wrestlemania: 
''Ο Daniel Bryan θα ήταν η επιλογή μου. Θα μπορούσα να πω πολλά ονόματα όπως ο Undertaker, o Ric Flair, o Jake ''The Snake'' Roberts στο απόγειο της καριέρας τους αλλά δεν νιώθω πως τέλειωσα με τον Daniel Bryan. Πιστεύω πως τον πήραν μακριά μου και πάντα θα νιώθω έτσι. Αυτή την χρονιά στόχος μου είναι να κερδίσω τον AJ Styles (αν είναι ακόμα πρωταθλητής) και καλύτερα να ήταν ένα Last Man Standing match.''

Σχετικά με τον αγώνα του στην Wrestlemania 31 ενάντια στον Undertaker:
''Απερίγραπτο. Βγαίνοντας υπό το φως της ημέρας ήταν ένα πρόβλημα ωστόσο όταν ακούς το Gong νιώθεις πως ο χρόνος παγώνει. Με το που νιώθεις την οργή του καλύτερου wrestler που έχει περάσει γίνεται κατά κάποιον τρόπο εύκολο. Τον έχω ήδη αντιμετωπίσει μερικές φορές και θα ήθελα να τον αντιμετωπίσω μερικές ακόμα.''



SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου