Adam Cole: "Ακόμα δεν έχω αποφασίσει σχετικά με τη καριέρα μου"

O τωρινός Ring of Honor World Champion, Adam Cole, έδωσε συνέντευξη στο USA Today για να προωθήσει τα TV Tapings του ROH στην Atlanta και μίλησε σχετικά με το μέλλον του αλλά και τον Kenny Omega.

Η απάντησή του όταν ρωτήθηκε για το ένα θα υπογράψει με το WWE όταν λήξει το συμβόλαιό του με το Ring of Honor: 
"Είναι το ίδιο πράγμα και η ίδια περίπτωση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και κατά τη διάρκεια του «ταξιδιού» όταν με ρωτάνε, τι πρόκειται να κάνεις; Με ρωτούν όλο και περισσότερο από τότε που κέρδισα τον τίτλο στο Wrestle Kingdom και έγινα ROH World Champion για τρίτη φορά στη καριέρα μου. Υπάρχουν πολλές επιλογές. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω."

"Το επίκεντρό μου είναι να τα πάω όσο πιο καλά μπορώ με τον τίτλο και να γίνω περισσότερο αποδεκτός από το κοινό της Ιαπωνίας. Πολλά πράγματα μπορούν να αλλάξουν μέσα σε τέσσερις μήνες. Δεν το έχω σκεφτεί και πάρα πολύ. Έχω ακόμα ικανοποιητικό χρόνο προκειμένου να λάβω μια απόφαση."

Τι είπε σχετικά με τον Kenny Omega και πιθανή μετακίνησή του στο WWE: 
"Δεν είμαι σίγουρος το τι σημαίνουν όλα αυτά. Θα μπορούσαν να σημαίνουν πολλά. Ξέρω όμως ότι ο Kenny Omega είναι πραγματικά έξυπνος και ταλαντούχος και εκμεταλλεύεται κάθε ευκαιρία που του παρουσιάζεται. Έχει προκαλέσει πολύ θετικό ντόρο. Σχετικά με το τι σημαίνουν όλα αυτά για το μέλλον του, μόνο ο ίδιος του γνωρίζει, και αυτό είναι η αλήθεια."


SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου