Finn Balor: "Θα ήθελα πολύ να αγωνιστώ στο Royal Rumble"

Ο Finn Balor παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στο ESPN και μίλησε σχετικά με την ανάρρωση από τον τραυματισμό του στον ώμο, για το αν θα μπορούσε να συμμετέχει στο Royal Rumble και το πότε είναι πιθανό να επιστρέψει στα ρινγκ.

Διαβάστε τι είπε σχετικά με το πότε αναμένεται να πραγματοποιήσει την επιστροφή του:
"Ξέρετε, αυτό προφανώς είναι μία τεράστια φημολογία, και ποτέ προσωπικά δεν θα έτρεφα αυτές τις φημολογίες. Αλλά το να είμαι ένας surprise entrant στο Royal Rumble θα ήταν μια μεγάλη στιγμή για μένα. Είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργούσε μεγάλο ντόρο. Αλλά τώρα, στην κατάσταση που είναι ο ώμος μου, δεν είμαι πρόθυμος να ρισκάρω και να υποστώ άλλον ένα μακροχρόνιο τραυματισμό, απλώς για να επιστρέψω δυο τρεις εβδομάδες νωρίτερα. Από τη στιγμή που τραυματίστηκα, η ανάρρωση θα διαρκούσε περίπου έξι μήνες. Ο στόχος μου είναι να είμαι πίσω για τη WrestleMania 33. Τα πάντα πάνε σύμφωνα με το πλάνο, όλα είναι σχεδιασμένα."

Σχετικά με το timing του τραυματισμού του:
"Παλεύω full-time εδώ και δέκα χρόνια, Είναι ατυχές. Εύχομαι να μην είχε συμβεί. Αλλά συνέβη, και δεν γίνεται να αλλάξεις το παρελθόν. Πρέπει να πάρεις κάτι θετικό από τα αρνητικά γεγονότα, και νομίζω πως έχω μάθει πολλά για τον εαυτό μου τους τελευταίους μήνες, σχετικά με το τι εκτιμώ. Θα επιστρέψω πίσω πιο συγκεντρωμένος από ποτέ. Είμαι ενθουσιασμένος για τον Finn Balor που πρόκειται να επιστρέψει, εν αντιθέσει με τον Finn Balor που άφησα πίσω μου."

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Finn Balor (στα Αγγλικά) εδώ.
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου