Θα ανανεώσει το συμβόλαιό του με το ΤΝΑ ο Drew Galloway;

Ο Drew Galloway έδωσε συνέντευξη στο The Dirty Sheets Podcast και μίλησε σχετικά με την τωρινή κατάστασή του με το ΤΝΑ, για το πότε λήγει το συμβόλαιό του και για το αν έχει επικοινωνήσει με άλλες εταιρείες.

Σχετικά με την κατάστασή του με το ΤΝΑ:

"Βρίσκομαι σε συζητήσεις με το ΤΝΑ και προσπαθούμε να βρούμε μια άκρη για το συμβόλαιό μου. Θα έλεγα ψέμματα αν σας έλεγα πως δεν έχουν υπάρξει προτάσεις από άλλους τις οποίες έχω σκεφτεί πολύ. Πρέπει να σκεφτώ το μέλλον μου και το μέλλον της οικογένειάς μου. Είμαι μόνο 31 χρονών, αλλά ο πρόσφατος τραυματισμός μου με φόβισε λίγο."

Για το αν έχει μιλήσει με άλλες εταιρείες:

"Δε μπορώ να σας πω όλους με τους οποίους έχω μιλήσει. Κάθε εταιρεία συμπεριλαμβανομένου και του ΤΝΑ έχει κάνει πολλά για μένα...πρέπει απλώς να μιλήσουμε και να βρούμε μια λύση η οποία να ικανοποιεί κάθε πλευρά."

"Έχω μιλήσει με μερικούς ανθρώπους αλλά δεν μπορώ να πω περαιτέρω καθώς έχω συμβόλαιο με το TNA μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου. Δεν μπορώ να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες. Ελπίζω ότι τα πράγματα θα πάνε όπως θέλω να πάνε."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου