Seth Rollins: Τιμή μου να έχει παλέψει τον τελευταίο του αγώνα ο Sting μαζί μου

O Seth Rollins βρέθηκε στο ραδιοφωνικό σόου του CBS Atlanta 92.8 The Game Mornings και συζήτησε εκεί πολλά πράγματα όπως τον αγώνα του με τον Sting στο Night of Champions 2015 αλλά και την σπασμένη μύτη του Cena.

"Θυμάμαι πως χτύπησα δυνατά την μύτη του Cena, παραμορφώνοντάς την και προκαλώντας ένα κάταγμα. " είπε ο Rollins σχετικά με την σπασμένη μύτη του John Cena. "Ήμουν έκπληκτος όταν έμαθα πως τα κατάφερε για το SummerSlam υγιής και χωρίς προβλήματα."

Ο Rollins έπειτα ρωτήθηκε αν απολογήθηκε στον Cena για αυτόν τον άτυχο τραυματισμό.
"Του ζήτησα συγγνώμη. Ο John Cena και εγώ έχουμε παλέψει πολλές φορές και μία στο τόσο συμβαίνει ένα παρόμοιο περιστατικό για κάποιον λόγο, υπήρξε μία πραγματική επαφή με το πρόσωπό του και τον βρήκα άσχημα με το γόνατό μου."

Ο Rollins συνέχισε λέγοντας, "Το Wrestling είναι όσο πιο αληθινό γίνεται όσο αφορά τους τραυματισμούς"

Ένα ακόμη θέμα που συζητήθηκε ήταν ο αγώνας του Architect με τον WWE Hall of Famer Sting στο Night of Champions 2015.

"Αυτό σίγουρα δεν ήταν το σχεδιασμένο τελευταίο ματς του Sting, αλλά όπως και να έχει με τιμά ιδιαίτερα αυτό το γεγονός. Είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος. Ένα πράγμα σχετικά με τον Steve (Sting) είναι πως είναι ένας από τους πιο ταπεινούς superstars που έχω γνωρίσει ποτέ στην ζωή μου."



SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου