O Tommy Dreamer στο γιατί δεν δέχτηκε την προσφορά του WWE

Ο ECW Original πρόσφατα έδωσε συνέντευξη στο Busted Open του Doug Williams και Dave LaGreca και μίλησε για τις φήμες που βγήκαν στην φορά για πιθανή επιστροφή του και full time συμβόλαιο. Να μερικά στιγμιότυπα της συνέντευξης:

Ο Dreamer για επιστροφή στο WWE:
''Οι φήμες ισχύουν. Ναι το WWE ενδιαφέρθηκε για την απόκτηση μου. Ήταν προγραμματισμένο να πάρω μέρος στο draft ωστόσο τα σχέδια άλλαξαν. Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν εκεί, ήταν στο Michigan και είχα πάει να επισκεφθώ την οικογένεια μου. Έπειτα από 23 ώρες στον δρόμο κατάφερα να τους δω για μερικά δευτερόλεπτα στο Michigan. Και εκεί μου έκαναν την προσφορά αλλά δεν μπορούσα να δεχτώ λόγω των υποχρεώσεων μου στο promotion (House Of Hardcore) και στις φιλανθρωπίες. Δεν μπορούσα να υπογράψω. Και τους είπα πως θα κάνω το ίδιο πράγμα που έκανα τον Δεκέμβρη στο feud με τους Wyatts. Λίγες εμφανίσεις χωρίς να έχω υπογράψει συμβόλαιο. Αγαπώ το WWE αλλά δεν μπορώ να υπογράψω συμβόλαιο αυτή τη στιγμή. Δεν μπορώ να παρατήσω την ίδια μου την εταιρία, άρα για τώρα λέω ευχαριστώ. Αν μου ζητήσετε να εμφανιστώ θα κάνω ότι περνάει απ' το χέρι μου για να γίνει. Αλλά και να μην τα καταφέρω είμαστε εντάξει. Πιστεύω πως ακόμα μπορούμε να είμαστε φίλοι''.

Γιατί επιλέγει να μείνει στο House Of Hardcore:
''Δεν ξέρω αν είναι αυτή η σωστή απόφαση. Κατά καιρούς νιώθω όπως στα τέλη των eightees, όταν οι περιοχές έρχονται κατά πάνω σου αλλά δεν νομίζω πως είμαι εχθρός με το WWE. Απλώς δεν μπορώ να παρατήσω έτσι τα όνειρα μου. Έχω μια δυνατή πορεία με το House Of  Hardcore. Δεν μπορώ να το παρατήσω τόσο απλά. Δεν μπορώ να αφήσω τις δεσμεύσεις μου έτσι, οπότε πιστεύω πως καλύτερα θα ήταν να προχωρήσουμε''.
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου