Kevin Owens: "Θα είμαι αυτός που θα ξεχωρίσει από την New Era"

Ο Kevin Owens παραχώρησε συνέντευξη στα πλαίσια προώθησης του επερχόμενου SummerSlam. Μίλησε για διάφορα πράγματα, όπως το ότι έγινε drafted σχετικά αργά, την σχέση του με τον Mick Foley αλλά και για το ποιος θα ξεχωρίσει από την New Era.

Σχετικά με το ποιος θα ξεχωρίσει από την New Era:
"Το μόνο πράγμα που με ενδιαφέρει είναι το τι κάνω και πώς το κάνω. Με ρωτάτε για το ποιος θα ξεχωρίσει από την New Era. Θα το θέσω όσο πιο ταπεινά μπορώ, σε λίγους μήνες ή σε λίγα χρόνια, οι άνθρωποι θα δουν πως είμαι ότι καλύτερο υπάρχει στο Raw, ότι καλύτερο υπάρχει στο WWE."

Σχετικά με την θέση του στο Draft:
"Με διάλεξαν πολύ αργότερα από όσο έπρεπε. Μπορώ να καταλάβω γιατί δεν με διάλεξαν πριν από τον Roman Reigns ή τον John Cena ή τον Ambrose ή τον Rollins, αυτά τα παιδιά είναι πολύ σημαντικά πρόσωπα για το WWE. Ακόμη, μπορώ να καταλάβω γιατί επιλέχθηκα μετά από την Charlotte, που ήταν η Women's Champion τότε, και ήταν και το πρόσωπο του Women's Division. Ακόμα και από τον Finn Balor, που ήρθε από το NXT - είναι και αυτός πολύ σημαντικός. Αλλά το να με επιλέξουν τόσο αργά ήταν κάτι σαν χαστούκι στο πρόσωπο μου, για να είμαι ειλικρινής. Αλλά θα το χρησιμοποιήσω αυτό σαν κίνητρο για να αποδείξω το γιατί θα πρέπει να είμαι το πρόσωπο του Raw."

Σχετικά με τον Mick Foley:
"Είμαστε μαζί στο Raw και πιστεύω πως έτσι κάνουμε το show πιο ενδιαφέρον. Ανυπομονώ για τις λεκτικές μας διαμάχες...δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε ποτέ να βρεθούμε στο ίδιο ρινγκ μαζί....γιατί πιστεύω πως αν γίνει αυτό δεν θα μπορεί να περπατήσει μετά. Εκτός...λοιπόν να η πρόκληση. Mick εάν με ακούς τότε το θέλω. Απόδειξε πως είμαι λάθος."

SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου