Η συνέντευξη του Hideo Itami για τον τραυματισμό του

O Hideo Itami παραχώρησε συνέντευξη στον Byron Saxton για λογαριασμό της επίσημης σελίδας του WWE, και μεταξύ άλλων, μίλησε για τον πρόσφατο τραυματισμό του αλλά και για την επιτυχία του Kevin Owens και του Finn Balor στο NXT.

Σχετικά με τον τραυματισμό που υπέστη στον ώμο και τον κράτησε εκτός ρινγκ για πάνω από έναν χρόνο:
"Έπαθα εξάρθρωση ώμου, αυτός ο τραυματισμός μου ήταν πολύ σοβαρός. Έχω υποστεί ρήξη χιαστών και στα δύο μου γόνατα και έχω σπάσει έναν αστράγαλό, αλλά αυτή η περίοδος ήταν η μεγαλύτερη που βρέθηκα εκτός ρινγκ."

Σχετικά με την επιτυχία του Finn Balor και του Kevin Owens στο NXT και τους στόχους του για το μέλλον:
"Ήμουν στο κοινό και παρακολούθησα την κατάκτηση του NXT Championship από τον Finn Balor στην πατρίδα μου. Ήμουν χαρούμενος για αυτόν, αλλά ταυτόχρονα τον ζήλεψα και λίγο. Είδα τον Kevin Owens να νικάει τον John Cena στον πρώτο του αγώνα στο main roster. Πολλοί άνθρωποι στην Ιαπωνία περίμεναν να κάνω μεγάλα πράγματα όταν ήρθα στο NXT, και τώρα που επέστρεψα στη δράση, θέλω να τους κάνω περήφανους. Θέλω να αποδείξω στον κόσμο το πόσο καλός είμαι και θέλω να αποδείξω στον εαυτό μου πόσο σπουδαίος μπορώ να είμαι."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου