Ο Daniel Bryan μιλά για το Cruiserweight Division του Raw και το SummerSlam

O Daniel Bryan παραχώρησε συνέντευξη στο IGN με στόχο την προώθηση του SummerSlam και μίλησε για διάφορα θέματα, όπως το Cruiserweight Division του Raw αλλά και για ποιους αγώνες του SummerSlam ανυπομονεί περισσότερο.

Τα λόγια του σχετικά με το γεγονός ότι το Raw πήρε το Cruiserweight Division:
"Είμαι στενοχωρημένος που το Raw πήρε το Cruiserweight Division, δεν έχει νόημα αυτό για μένα. Γιατί να πάρει το Raw το συγκεκριμένο Division; Εγώ και ο Mauro περιγράφουμε το Cruiserweight Classic και υπάρχουν πολλά ταλέντα που θα τα ήθελα στο SmackDown. Αλλά δεν ελέγχω και πολλά. Μπορεί να είμαι ο General Manager, αλλά δεν ελέγχω και πολλά."

Σχετικά με τους αγώνες του SummerSlam που ανυπομονεί να δει περισσότερο:
"Περιμένω με αγωνία να δω το Dolph Ziggler vs Dean Ambrose. Νομίζω ότι έχουν μια πραγματική ευκαιρία να δείξουν τι πραγματικά αξίζουν. Είναι ενδιαφέρον γιατί ο Dolph Ziggler δεν έκανε και πολλά αυτή τη χρονιά, και ξαφνικά με το Brand Split βρίσκεται σε ένα από τα main event του SummerSlam και πιστεύω πως τόσο αυτός όσο και ο Dean Ambrose έχουν κάνει τρομερή δουλειά. Την καλύτερη δυνατή δουλειά που θα μπορούσαν να κάνουν δηλαδή. Πιστεύω πως ο Ambrose κάνει εξαιρετική δουλειά στον ρόλο του ως πρωταθλητής, σαν το top guy της εταιρείας. Έχω πολύ μεγάλο σεβασμό για αυτόν και είμαι ενθουσιασμένος για αυτόν τον αγώνα. Επίσης ανυπομονώ και για το AJ Styles vs John Cena που πιστεύω ότι θα είναι ένας φανταστικός αγώνας. Είμαι ενθουσιασμένος ακόμα και για τον Apollo Crews, που κατά λάθος τον αποκάλεσα Apollo Creed. Είναι το πρώτο μεγάλο PPV που συμμετέχει και έχει την ευκαιρία να κατακτήσει το Intercontinental Championship. Μου αρέσει που δίνονται ευκαιρείς σε νέα άτομα να επιτύχουν."
SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου