Big Show: Θα αντιμετωπίσω τον Shaquille O'Neal στην WrestleMania 33



O Big Show παραχώρησε συνέντευξη στην Shangai Daily προκειμένου να προωθήσει ένα show του WWE στην Κίνα αυτόν τον Σεπτέμβριο. Μίλησε για διάφορα θέματα, όπως τον αν προτιμά να είναι face ή heel, για τον αγώνα του στην WrestleMania 33 με τον O'Neal αλλά και την συζήτηση που γίνεται για μια πιθανή απόσυρσή του.

Σχετικά με την προτίμησή του να είναι face:
"Προτιμώ να είμαι face γιατί έτσι αγκαλιάζω τα παιδιά και δίνουμε τα χέρια μας στην είσοδο μου στο ρινγκ. Αγαπάω τα παιδιά. Προσωπικά, μου είναι περισσότερο διασκεδαστικό να είμαι babyface γιατί έτσι αλληλεπιδρώ με τους οπαδούς με έναν θετικότερο τρόπο."

Σχετικά με την πιθανή απόσυρσή του από τα ρινγκ:
"Έχω μια καριέρα που κράτησε 21 χρόνια. Ανυπομονώ για την απόσυρσή μου είναι η αλήθεια. Θα ήταν ωραίο να βλέπω πιο συχνά την οικογένειά μου. Έχω κερδίσει το μειωμένο πρόγραμμά μου και αυτό είναι πολύ καλό για μένα. Μιλάω στα διάφορα μέσα, στους οπαδούς, και ταξιδεύω σε όλο τον κόσμο και είμαι χαρούμενος για αυτό."

Για τον αγώνα του με τον Shaquille O'Neal στην WrestleMania 33:
"Θα έχουμε ένα πολύ καλό αγώνα. Οι οπαδοί θα το ευχαριστηθούν."


SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου