O Samoa Joe επαινεί τον Nakamura και το WWE

Ο NXT Champion Samoa Joe παραχώρησε συνέντευξη στο Channel Guide Magazine στα πλαίσια προώθησης του NXT TakeOver: Back to Brooklyn, και μίλησε για τον αντίπαλό του στο event, Shinsuke Nakamura, για το που βρίσκεται το WWE αυτή τη στιγμή και την ευκαιρία που έχει να δείχνει συνεχώς το ταλέντο του.

Τα λόγια του σχετικά με τον αντίπαλό του στο TakeOver, Shinsuke Nakamura:
"Νομίζω πως το ταλέντο του Nakamura τα λέει όλα. Είναι ένας αγώνας που ανυπομονώ πολύ να συμβεί. Όπως και με τον Finn, έτσι και με τον Nakamura έχω μεγάλη ιστορία. Έχω παρακολουθήσει την ανάπτυξή του, από τότε που έφτιαχνε το όνομά του στο NJPW μέχρι και σήμερα που είναι μεγάλο αστέρι. Όμως, δεν έχει τύχει να βρεθούμε αντιμέτωποι σε οποιοδήποτε σημείο της καριέρας μας. Έτσι είναι κάτι που ανυπομονώ πολύ και πιστεύω πως οι οπαδοί που θα βρεθούν στο Brooklyn θα το ευχαριστηθούν."

Για το που βρίσκεται το WWE αυτή τη περίοδο:
"Αυτή τη περίοδο το WWE επικοινωνεί με άλλα promotions και φέρνει ταλέντα από άλλες εταιρείες. Δείτε το Cruiserweight Classic, έχει ταλέντα από όλο τον κόσμο και είναι κάτι που δεν θα περιμέναμε να δούμε από το WWE, πόσο μάλλον να προβάλλεται και στο WWE Network. Είναι μια συναρπαστική περίοδος γιατί το WWE δοκιμάζει πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα. Το να βρίσκομαι εδώ αυτή τη περίοδο, νομίζω πως είναι ξεχωριστό για μένα γιατί το ζω κάθε μέρα και το βλέπω να υλοποιείται μπροστά μου."

Για την εμπιστοσύνη που του δείχνει το WWE:
"Το WWE μου έδειξε απόλυτη εμπιστοσύνη, μου επέτρεψε να είμαι ο εαυτός μου. Δεν μου άλλαξε τον χαρακτήρα. Νομίζω το μεγαλύτερο πράγμα που έκαναν για μένα είναι ότι σεβάστηκαν το στυλ μου. Είναι πολύ θετικό που δουλεύω για το WWE...Στο μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου, άκουγα ανθρώπους να φεύγουν από την εταιρεία λέγοντας για το πόσο άσχημα είναι τα πράγματα εδώ. Επομένως, όταν ήρθα είχα χαμηλές προσδοκίες. Αλλά το να είμαι μέρος αυτής της εταιρείας μέχρι στιγμής έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Νιώθω πολύ καλά εδώ. Συνήθως δεν γκρινιάζω ούτε παραπονιέμαι, αλλά πρέπει να παραδεχτώ πως είναι ανανεωτικό για μένα να είμαι μέρος της εταιρείας και του NXT."

SHARE
    Σχόλια για το άρθρο
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου